SC

SC

lørdag 28. januar 2012

Nye prosjekter og putetrekk. New projects and pillowcases.

Mange nye prosjekter på gang.
Jeg har startet med  Scandinavien Christmas, har meldt meg på en utfordring, og jeg er så ambisiøs at jeg likegodt begynte på to tepper, et i beige med rødt og et i hvitt med blått. Foreløpig holder jeg en knapp på det blå. Legger ut bilder når jeg er kommet litt lenger.

Har sydd tre puter til yngste datter, til hennes vintersofa.
Ikke noe pynt her, bare stoffet.

I have some new projects going on.
I have started making Scandinavian Christmas, there is a sewing going on on the net. I am so ambicious that I have started making two. One is beige with red and one white with blue. so far I like the blue and white best. I´ll show you som pictures when there is something to see.

I have made three pillowcases for DD3, it´s for the winterlook in her sofa.




 Dette siste bildet ble dessverre litt for lyst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar